I give you Poetry and you give me Ignorance...“Love can sometimes be magic.

Veckorna rullar på alldeles för fort tycker jag, och jag är verkligen jätte glad över att det ska regna min sista lediga vecka denna sommar! Har haft Noah hela dan, var skapligt pigg imorse vid 6 när han kom och jag hade sovit 4h, kom hem sjukt sent från jobbet igår natt.. och vad var de enda som beställdes i baren igår då, jo vodka-cola, hur jävla äckligt? haha. Bör ju inte heller vara den svåraste drinken att göra ;)
ska snart åka o handla lite så ja kan fylla på lägenheten med mat, ska nog passa på att inviga tvättmaskinen också, kan behövas! Men jag trivs verkligen som fisken i vattnet i mitt lilla krypin, sen har jag ju en inneboende med, frugan Moa så det är super mys! Allt rullar på bättre än nånsin. I FEEL GOOD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0