I'm gonna show you all what I'm made of

Kvällen har spenderats i min & Moas lägenhet med Söder :) hyrt film och bara myst, fått reda på lite tråkigheter under kvällen också, men vi hoppas på de bästa!
Moa har som vanligt fått massage av mig ;) eller som vanligt, kan väl medge att hon får tjata lite med jag brukar oftast ge med mig och Moa kan nog erkänna att jag är bästa massören ever, har lärt mig lite från min duktiga mamma :). Måste även säga att jag trivs så bra i nya lyan, det är super mys och att alltid ha moa där får mig på så bra humör, kommer va tomt o sova ensam där hela nästa vecka! Men ja står ut, ska försöka hålla den kliniskt rent så ska jag bjuda på middag och vin när hon anländer till Sverige igen, det förtjänar min pärla! Fick lite underkläder och kläder av henne igår med, hon vet hur hon gör mig glad (eller så e boobsen förstora) ;) haha. LOVLI!


mitt misslyckade hjärta haha.. men det är ren kärlek!

Kommentarer
Postat av: Moa

Älskar dig!

2011-06-23 @ 09:23:48
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0