Midsommar

Dagen började hyffsat bra då jag vaknade upp vid 12 tiden och insåg att jag hade 2h på mig att fixa mig och packa tills jag skulle hämta upp Sören på jobbet, men jag hann! Och jag såg nog skaplig ut haha. Hämtade upp en galet taggad Sören på jobbet och roadtripade ut till landet ingenstans skulle jag säga, "Svärdskorva" dit vi lyckades åka fel några gånger haha. Grabbarna hämtade upp oss i deras segelbåt (som lika gärna kunde vart en motorbåt i mina ögon) Kom ut till skärgårn där det var lysande sol, galet varmt och världens bästa stämning. Vi satt i båten ett gäng och drack rosé och hade det sjukt trevligt, tills det var dags o gå upp till uteterassen med lång bord och käka, var galet trevligt med massa allsång, dans och flojj. En riktigt super lyckad midsommar som aldrig hade kunnat bli bättre, hur den slutade är dock ett frågetecken :) Tackar iallafall min underbara vän Sofie för välrdens bästa midsommar, samt Martin och Oskar som bjöd ut oss och att vi fick sova i deras båt :)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0