ONSDAG

Det nalkas utgång! Med MALIN!! som jag längtat :) hon kommer snart till min lilla lya ska vi dricka lite vin, men fan vad varmt det är alltså! kvällsol på balkongen hurrar jag ju inte för idag, känns som det är 50 grader i lägenheten. Vart ute hos Mormor & morfar hela dan legat nere på bryggan och solat och kan lova er att idag tog solen rejält!! är brun och fin nu, dock en aning röd i ansiktet haha.

Imorgon är detr jobb, men ikväll lever vi i nuet :) bra tänkt Nathalie!


Så, då var jag ordning gjord för kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jätte fin är du!!

2011-06-29 @ 23:34:02
URL: http://thessans.com
Postat av: Anonym

ful som fan

2011-07-05 @ 15:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0