So far away, but still so near..

Dags o skriva av sig kaaaanske. Det är söndag och jag är ledig!! Jobbat hela lång helgen på vildmarken. Börjar lära mig alla öl, vin och snart sprit sorter så det går framåt och är riktigt kul :) Sommaren är här nu tror jag, satan så varmt det vart i helgen, och färg på kroppen har man hunnit få med, great. Så skönt och ha ett jobb över sommaren, samt att nu vet jag att operationen blir av i augusti. Super!! Men som sagt, söndag. Och jag hänger hos min partner in crime, Hanna! Hon städar och agerar bartender åt mig, massa goda drinkar blir jag bjuden på medans jag njuter av min ledighet :) SANN VÄN!

6h senare... glömde visst publicera det här inlägget såg jag nu.. har försökt sova i 2h men värmen i mitt rum gör att jag bara ligger o vrider o vänder och det går verkligen inte att sova.. FAN VAD JAG VILL HA AUGUSTI NU!!!!!!!!!!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0