SOMETIMES IT LAST IN LOVE BUT SOMETIMES IT HURTS INSTEAD

Nattinlägg.. för ovanlighetens skull. Skulle behöva skriva av mig ett helt A4:a papper, men ska inte dela med mig av allt till er, även då det hade vart ett lätt sätt att få ut allt.. Är alldeles för mycket som snurrar i mitt lilla huvud just nu, val, vänner, framtid.. Vill inget hellre än tillbaka till NYC just nu, där allt var nästintill problemfritt och alla underbara vänner som är kvar där, och dig. tänker ofta på vad du gör, och vet att du lever livet som du sa åt mig att göra här hemma, men fuck vad jag saknar det och att leva livet här hemma är ju inte riktigt desamma. Försöker tänka vad jag egentligen vill göra, och jag vet att vad jag än väljer kommer det att vara det rätta. men jag vet säkert att till hösten vill jag inte vara här iallafall, det här livet passar inte mig fullt ut.. Även om jag ska passa på att njuta av den svenska sommaren nu som jag faktiskt älskar..
Life goes on even tho you're not involved



bjuder på lite bilder från senaste tiden ist för att ni ska lyssna på mitt deeptalk.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0