I can have whatever I like

vilken jävla natt, lyckades sova 3h kanske.. YES nu är jag sjuk också min lediga vecka, de går bra nu alltså.
Har iallfall lill skiten Noah nu så det är ju mys :) ska bara slänga mig i sängen så fort jag slutar o ligga där tills jag blir frisk.  Håller på o planerar en del nu, de ringde från P&L förut med, och tyvärr var jag ju tvungen o tacka nej till att jobba där då jag redan har ett jobb som jag måste sköta, samt att en viss person förstörde för mycket för att ens kunna åka.  Ne, en redbull och jag borde nog bli lite pigg nu! har lite o styra med trots allt..

Moa gjorde en super förändring igår på mitt hår och jag är APnöjd, även om färgen aldrig är riktigt rättvis på bild, men det är much darker och det är nog min färg!

Lillfisen fick va med på ett hörn också haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0