wherever you go I will follow

Måndag natt och jag är nyligen hemkommen från jobbet,
var riktigt kul o jobba idag så ser fram emot mitt hektiska schema som komma skall om 2 dagar :)
Imorgon ska jag upp runt 8a, ska ut till skärgårn till Helen & peter och min älskade lilla Noah,
ska sola hela långa dag (fan ta nån om det inte är sol på min lediga dag!!!!)
sen ska vi nog åka lite båt och bara njuta :)
längtar till onsdagens partajj med Malin också, gillar den tjejen skarpt! :)
Nu får sommarne gärna börja på riktigt, är glad över att jag bara jobbar kvällar & nätter så jag får njuta alla soldagar! HÄÄÄÄÄRLIGT!!!!

trivs stört bra i mitt mörka hår faktiskt, trodde jag aldrig. Min älskade kusin Moa som färgat de, så gå till hårvårdsbaren till henne om ni vill bli nöjda! Förövrigt saknar jag tösen som är i Cypern just nu!! KOM HEM, vill inte sova själv i lägenheten :(

Kommentarer
Postat av: nyfiken

jag undrar bara vart du jobbar? & har du & din kusin flyttat ihop?

2011-06-28 @ 09:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0