1.01pm Tuesday

GODMORGON VÄRLDEN!
fråga mig inte vad som hänt med dygnet, det är helt vänt.
Precis ätit köttfärsås och bränt mig i hela gomen (varför ska man alltid äta fast man vet att det är för varmt?)
Nu ska jag rensa hela min terass på fimpar, haha.. Sen städa ur hela rummet, samt ta en lång skön välbehövlig dusch! Jag är redo. Min sista arbetsdag och det känns för jävla wierd.
På riktigt, vilken störd känsla..Fick precis sms av Mike:
Yea it's the hardest part, the goodbyes, it always makes me sad.
especially for me to watch Kaylyn cry beacuse she gets so attached,
I'm dreading that.. :(




Sometimes you have to be apart from people you love,
but that doesn't mean you love them any less.
Sometimes it even makes you love them more.

Påtal om något helt annat.. Kolla detta underbara smycke med swarovski diamanter på,
det kommer få klä min nyckelknippa riktigt fint när jag kommer hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0