Back in Sweden

Jahopp, då var man på hemmaplan igen.. har inte besämt mig för om det känns bra eller inte än!
Självklart var det helt underbart o träffa alla nära & kära som hade ordnat världens bästa överraskningsfest för mig :) den uppskattades till 1000 och jag blev så himla chokad!
Men nu när jag hunnit vart hemma i 5 dagar och känna efter inser jag att den här staden har stått helt stilla och allt är precis likadant som det var när jag lämnade det.
vilket gör mig chokad även om jag belv förvarnad innan att det nog skulle vara så..
Just nu vill jag inget mer än tillbaka till newyork, till allt härligt folk, mitt partyyy, till min stad. där jag trivs som bäst och verkligen mår bra!
Men jag ska inte hänga läpp, är så glad att få träffa mina älskade vänner & familj här igen även om staden & landet inte lockar så jävla mycket!
Har bestämt mig för att vara hemma ett tag, just nu iallfall.. men när alla som minst anar det är jag nog borta igen, Sverige kommer inte hålla mig kvar så länge.
Har redan nya planer! Och jag är taggad på att införa dom.
Man ska vara där man trivs som bäst.. och det är inte norrköping för mig eller Sverige överhuvudtaget.
Och alla som frågat om bloggen, nja vi får se hur det blir med den.. ni vet ju att så fort mina nya äventyr sker bloggar jag igen! men kanske slänger in ett då & då :) PUSS PÅ ALLA SÖTA som följt mitt liv i NewYork iallfall .



Kommentarer
Postat av: Angelica

Helluu! La till dig pa skype. Japp, det ser sa ut. Just nu ar det Jag, Lindsey och hannah som alla ska aka sa du behover inte kanna dig ensam. Men jag tycker vi pratar om det pa skype nagon dag. Facebook ar snart tillbaka. Jag har bara sa javla mycket att gora och eftersom man ar FB narkoman sa va jag tvungen att kora en Rahab fran FB en manad! :P hihi

Nu aker jag till Miami pa fre! Wohoo!

2011-03-29 @ 20:03:26
URL: http://metrobloggen.se/mar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0