I can't stop cus I'm having too much fun

Söndag, borde ha ångest..
har jag nästan alltid varje söndag då jag vet att jag har en ny arbetsvecka framför mig,
men i och med att jag endast har 7 arbetsdagar kvar längtar jag nästan istället lite till o jobba. sjukt va?
Jag är så känslig och allt är så omtumlande just nu. Jag fattar inte att om 17 dagar landar jag på svenskmark.
och helt ärligt.
jag vill inte, jag vill verkligen inte.

helgen är över, bli inte chokade nu,
men jag lyckades hålla mig nykter hela lördagen och söndagen, sjukt va?
Men har nog aldrig haft så tråkigt i hela mitt liv. men jag sparade pengar, och det var de som var meningen!
Idag kom älskade Johanna back upstate! YEY! vart med henne & Vinny o käkat på king bufe .
massa sushi och skratt! Jag höll på att dö ett tag, för när ja sprang lite fort på toan var Vinny snabbt framme o sade till personalen att det var min födeslsedag.
idiot! så där kom ett härligt glatt gäng med hög musik ut i hela restaurangen och sjöng och gav mig tårta.
guud! Alla kollade och jag höll på att skämmas ihjäl!
men ett gott skratt förlänger livet har jag hört. på min bekostnad dock haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0