I heard you say

A new day, and now I'm off work again!
Hur skönt? Jätte skönt kan jag svara. Har inte gjort alls mycket idag.. vart på shoemarshall med Anna & Karina. Känns sjukt konstigt att jag måste visa dom alla affärer, vägar, osv. Since dom är nya här i området. Då börjar man känna att här bor jag faktiskt, och jag kan alla vägar. nyss var ju jag nyast här liksom, nu är jag den som vart här längst, sjukt.
Vädret är förövrigt på topp här just nu, har vart skinande sol o 14+ hela dagen, hur nice?

Vilket som, väntar på att K ska sluta jobba, så vi kan åka tillbaka till marshall haha. Sen vidare till Starbucks för lite fika o datanördande. bye!

sötan & jag baka nyss brownies ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0