If you want it you can get it for the rest of your life

Känns som ja bara droppar depp inlägg just nu, men.. det här var visst jobbigare än jag trodde, insåg precis att det var sista dagen jag jobbade, sista dagen ja körde röda faran, sista gången vi åt på kinarestaurangen, sista gången jag duschade i mitt badrum, sista natten jag ska sova i min säng. Det känns så sjukt att någon annan ska ta hand om mina små älsklingar och bo i mitt rum.

Men över till de roliga istället då, Amelia anländer snart i NYC , inte många timma kvar för henne innan planet lyfter, ska bli stört kul o träffa tjejen var riktigt länge sen, och att hon ska få uppleva mitt liv här! hon kommer att älska det som alla andra gör (inte mer än mig dock, det går inte) Sista veckan nu är busy busy, utgång ons, tor, fre, lörd, sön, mån+ party bruncher lör & sön! Fartfylld vecka med andra ord. Jag är mer än taggad, ett sista ryck i NYC innan jag lämnar det. absolut inte för gott dock, I'll b back bfore u noe it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0