karma is only a bitch if u are

Torsdags morgon och jag vaknar vid 10am.. även att det kändes som att den var 6.. Varför?
Jo för att jag var tvungen att tvätta (vuxenpoäng) tack!
Första gången jag tvättar helt själv i Sverige och det var ju inte svårare än i NY.
Fått upp nästan allt ut väskorna och in i garderoben med, yey! Det här går ju riktigt bra.
Jossan kommer snart hit så ska vi luncha..
Sen är det helg! Vilket inte gör min nånting för det känns som helg hela veckan ju, förutom att jag är den enda som är ledig!! eller just ja.. börjar jobba på lördag, 8am! hjälp hur ska det gå.. det kommer gå toppen! :)

Ne tvätten är visst klar nu, och potatisbullarna jag lagat med! :) Imorgon ska jag iväg och storhandla, välja vad jag vill helt ensam! Ser jag fram emot. (namen vuxenpoäng igen) nu ska jag bara lyckas fly bo:t med..



I miss my party crew, and the rest of the gang!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0