Sunday in Manhattan

Gårkvällen spenderades först på popburger med dinner och drinkar med härligt sällskap, sen vidare till Rdv, blev inte långvariga där utan drog vidare till Ajna för lite mer drinkar och trevligt sällskap, blev en rätt lugn kväll, kom hem skapligt kunde dock inte sova för empirebuilding lyste alldeles för starkt rött & blått i mina ögon. Men jag somnade till slut.. och vaknade upp i ett soligt manhattan.. Tog subwayen ner till Soho och mötte upp Johanna för att strosa runt i det härliga vårvädret. Sen blev det även dinner i chinatown och där köpte jag även ett handbagage, yey! (lite mer redo för hemfärd) Nu är det inte långt kvar, kan lova att det var ett helvete o få med alla Johannas+ mina väskor hem Upstate idag haha.. Nu lite solsidan och mys innan läggdags! 2 jobbdagar kvar, sen vacatioooon!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0