Thats what friends are for..

Jag har en as stört snygg och härlig kompis här i the states som heter Ellen skrällen.
Hon kan nog vara en av de mest härligaste personerna jag känner
som alltid har ett leende på läpparna och får mig att skratta konstant!
Kan ju tillägga att hennes härliga dialekt från boden även den får mig att små fnissa lite, hihi.
Vilket som, hon är den mest galnaste partybruden jag känner och får mig alltid på bra partymood.
Den tjejen kommer jag saknar stort när jag "far" hem som hon skulle säga ;) Ja diggar dig Ellen, du är grym!


såhär snygg är hon förövrigt nu på kvällskvisten när vi skypar! Hon firar även 6 months här idag, så säg grattis! Är dock ett halvår kvar tills hon kommer hem o ja får träffa henne igen, så de suger ju lite!
men riktigt vänskap varar förallti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men NATH! =) NÅÅÅÅÅW nu gör du mig sådär glad igen =) du är bäst du me<3

2011-03-14 @ 13:49:30
URL: http://vonellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0