when times are hard I still stand up

Ska ge er en uppdatering om mina sista veckor i NYC någon dag men just nu har jag inte tid :)
är lite mycket nu.. O med den jetlagen jag är i gör det ju inte de hela bättre, somnar 5-6 på morgonen vaknar mitt på dagen, eller somnar vid 10 på kvällen o vaknar 8 på morgonen, sen att jag är trött hela tiden gör ju inte saken bättre!

Ska ner på stan nu och träffa Sofia, sen hem och kanske göra ett försök att packa upp mina 3 resväskor med kläder.. jag har ju bara vart hemma i 5 dagar liksom! haha. Kanske ta tag i jobb-biten också. Orkar inte söka jobb, men måste ju! Ne, nu ska jag stoppa i lurarna i öronen och lyssna på min nyc-musik hela vägen ner till stan!
I miss you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0