I'm never ever lonely

tänkte precis skriva att sommaren börjat,
men nu efter de här tråkiga dagarna med det tråkiga vädret har jag ångrat mig!
Även om jag stekt som en idiot i solen de dagar då det vart fint väder så äntligen fått en bränna!
Nu har jag lite klart inför sommaren med iallafall, hoppas bara på lite bättre besked från en sak med!
Linn & Jag kommer att befinna oss på P&L i sommar med, men vi ska jobba där, kommer bli sjukt kul! :)
sen ska jag ju faktiskt till Spanien med. Sen kommer såklart fler planer upp snart, jag är taggad.
Hoppas på en super sommar med riktigt nice väder! :)




blivit lite mycket fest på senaste, frågan är om det kommer bli mer eller mindre nu,
Med tanke på att Linn fått jobb på puls och jag kommer väl hänga där vid baren varje ledig tid jag har haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0