"If you don't love yourself, how can you expect anyone else to love you?"

Vad hände? Den planerade resan till Norge blev uppskjuten och vi tog en impulsiv tripp till Uppsala istället som sades vara the place to be at Valborg. Och det stämde nog, hade grymt roligt! Måste absolut göras om.
Nu har jag en fartfylld vecka med Noah framför mig, men 3 dagar är redan gått så 2 återstår.
Tänker inte ens på det själv, men fyller ju år imorgon.. det suger lite att vara här hemma om jag säger så!
Firade min 20års dag i USA där det är som att fylla ingenting, och nu får jag fira min 21års dag här hemma som är typ allt där borta. men I'll b back soon again, och Reggie har lovat mig en stor födelsedagsfest då! :)
Tänker nog inte göra någon big deal av min födelsedag iaf, Linnsan och jag ska styra lite :), sen ska jag unna mig en egen present som sker till helgen, galet nervös. men det ska bli kul :)




grym förfest i Anjas nya lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0