Don't let someone become a priority in your life, when you're just an option in theirs.

Måndag morgon, och kl stod på 07.00! Ja börjar ju få rutin på det här nu.. glad att pappa gjorde kaffet åt mig imorse innan han åkte. Äntligen lite gott kaffe haha. Redo för att städa ur restaurangerna på djurparken, sen vidare till hotellet för lite konferens jobb. Längtar ihjäl mig till fredag kväll när jag är ledig hela helgen!!
Kan inte riktigt förstå att det är 13 dagar kvar tills flyttlasset går till Australien, vart tog tiden vägen liksom??
Ska verkligen bli sjukt skönt o slippa vintern, men samtidigt.. kan inte minnas hur många år sen jag faktiskt var hemma på julafton? Börjar bli van vid att inte fira det hemma. Men igår mös ja till med Lussebulle, julmust och Justin Biebers julmusik album, hur mys! Älskar att ha huset för mig själv i krokek :)

NE, JOBBA JOBBA NU VAA!! Pengar till värmen.


kaffe kaffe kaffe kaffe...

Kommentarer
Postat av: malin.

sv: ja men gör det då :D är ledig många dagar framöver nu så har tid nästan när som, så bara att höra av dig när du kan :)

2011-11-07 @ 11:56:16
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0