Every morning I wake up..

ohhh ni anar inte hur frustrerande det var att vakna upp imorse och glömt bort att man inte har någon mobil, letat överallt tills ja kom på att.. ja har faktiskt ingen längre! haha. eller jo, jag har den ju, men stendöd är den. Okej att den har vart med om mycket, 1000 fall mot backen osv, men 5 dopp i toan klarade den visst inte av. haha

MÅNDAG och den här dagen kommer att gå i ett, precis svept i mig lite kaffe.. lite träning nu sen väntar stan! Lite halv frustrerande att ja har halva mitt liv i ljunga bara, smink, väska, plånbok, kläder.. osv! MEN, då lär alla få se Nathalia ala Naturell idag ha.

Lite mojje bilder från lördagen tagna av Moa, what a night. hon och jag ihop kan inte bli annat än galet!!



Moa & Tilda..som förövrigt joinat min klubb o blivit brunett, snyggo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0