first night out in Sydney

Ja, så var vi inne på dag nummer 5 här i Sydney. och om jag fått mitt bagage än? NEJ! tur att jag tjänar pengar på att inte få det iallfall. haha

Vilket som, körde en första utgång och bar-runda häromdan. Testa på Sydney's uteliv. Dock höll vi bara till på kingcross st vilket inte är dom hetaste nattklubbarna men man träffar ändå dock sjukt mycket folk! Var riktigt trevligt faktiskt. Dock blev det inget all in för min del då vi skulle upp dan efter vid kl 8 och surfa :) men första utgången blev ju helt klart godkänt! :)

Nu ska vi leta leta leta lägenheter. Var på en visning igår, men nej tack. Absolut inget fel på lägenheten men området alltså.. Känndes som vi var i kina. Bara massa chip choppar och inte en enda australienare. SÅ, idag ska vi banne mig hitta en. Skulle iväg och hikat idag men vädret är inte okej för de, alldeles för regningt! Så blir  att sitta här hela dan och leta lägenhet somsagt och kanske börja kolla lite jobb :) klart slut.








Kommentarer
Postat av: Nathalie

Mycket kul att läsa din blogg om dina äventyr!:) hur länge ska du vara där?

2011-11-26 @ 01:26:59
URL: http://Nathaliejansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0