HAPPY HAPPY HAPPYYYYYY

what a lovly day!! Hunnit med gymmet, sola, och tagit ett långt bad!! Nu taggar jag ett sista arbetspass på vildmarkshotellet, forever! Sen om en vecka går flyttlasset till Australien.. sjukt! Även fått sett med egna ögon nu att pappa ska sälja huset här i krokek.. Känns as skumt! Är ju ändå här jag växt upp och alltid bott princip, kommer kännas såå wierd o komma hem sen o veta att det här huset inte är mitt! menmen, bara o ta och vara glad för hans skull!
NE, jag är glad idag, sådär överlyckligt glad!! Den här helgen kommer bli den bästa på länge!!! Mys med R imorgon, möjligtvis vinkväll ;) Sen en GALEN UTGÅNG med ALLA tjejer på lördag.. lite avskedsfest!!
SOM JAG SA!!! JAG ÄR SÅÅÅ GLAD!! Sista jobbpasset, idag ska ja ge allt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0