hey there

skapligt irriterande det maste vara att sitta dar hemma och vanta pa uppdatering ;) haha. meeen, ja har precis kopt kamera sladden idag, sa kommer nog upp lite bilder snart. Ar just nu bara piss forbannad for att mitt bagage annu inte kommit. Amme fick sitt igar men mitt ar borta!!!!!!!!!! och ni anar inte hur handikappad man blir alltsa.
Alla var ute och festa igar, (har traffat massa harliga manniskor verkligen.) men inte jag.. somnade halv 9 igar kvall, shit verkar bara vara jag som e jetlagd!! ar bar-runda ikv, far se hur taggad jag ar pa de nar ja inte ens har nagra klader...

meen,. mer uppdatering kommer snart. lovar! och bilder. nu har jag sa sjukt mycket o styra med bara..

puss en lite surig nathalie for tillfallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0