I´M NOT WIERD, EVERYONE ELSE IS JUST TOO NORMAL

Oh what a lovly day!

Packade ihop sakerna och flyttade imorse, underbar känsla! äntligen bor vi fräscht och har internet. Har ringt massa samtal till flygbolaget idag och min väska är ännu inte funnen.. Den kan vara kvar i London (och det var de enda jag fick veta) så sjukt irriterande verkligen. MEN, vilketsom. Tog mitt tråkiga humör och drog till Bondibeach istället då humöret ändrades direkt vi kom fram. Stekande sol, massa surfare, och bara helt as härlig atmosfär. Jag älskar det här!!

Ska sätta mig och fixat till cv:t nu när jag ändå har tid, Amme tar en bättre dusch så då passar jag på o datanörda. Kan tänka mig att det blir rätt lungt ikv, (fast kan bara tänka) får se vad grabbarna vill hitta på när de slutat jobba.

Jag måste iallafall duscha asap, jävlar vad sand jag har överallt! MEN, färgen börjar ta fart nu.. WOOP!!



okej internet går piss piss segt. ni får resten av bilderna imorgon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0