I was made for the sun

Livet rullar på här i Sydney, och nu har det fina vädret anlänt. Helt sjukt varmt verkligen, underbart skulle jag säga! Dagen spenderades med våra nya homies Sebastian och Simon, två sköna västeråsare.. Dom har haft en personlig guide tour för oss haha. Vi har vart i botanic garden, helt underbar park (typ lika stor som Sverige) precis vid Operahuset och den vackra bron, och det är även precis där vi bor. Skit skön dag verkligen, chillade i solen, tog en glass och snackade bara skit. Senare på kvällen var det bbq uppe på våran rooftop med allt folk på hostlet. Blev väldigt mycket goom till dricka vilket gjorde att jag inte ens gick ut, utan gick och lade mig kl 10 haha, så orutinerad tjej. Men amme hade tydligen en lyckad utgång i alla fall.

Vi har även passat på att boka in oss på grabbarnas hostel en vecka framöver, ska bli så skönt o flytta, det hostlet är verkligen som ett hotell om man jämför med vårat. Så hädanefter hittar ni oss på Highquality near kingcross st höhö. Förövrigt ska vi sätta oss imorgon och skriva ut massa cvn, sen är det dags o söka jobb! Så nu taggar vi.

Cheers!

 

Utanför vårt boende

Jag, Sebbe & Simon traskar..

down under

boysen chillar

rätt nice view ha..

getting ready for some rooftop party

Jag, Elaine & Michaela

Börjar visst bli lite suddigt nu ;) haha

The german guys..

Killarna som bor i vårt rum.. haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0