People that are meant to be together always find each other in the end

okej då kör vi igång. Ni vet ju redan hur resan startade haha. (och jag är fortfarande lika trött) typ övertrött så alla skrattar åt mig istället haha). Hela den här dan skulle vi hängt på stranden men pga vädret tog jag och amme oss en egen tur istället, ner till Chinatown. Verkligen älskar det! är precis som i NYC, billig shopping, billig mat, mysiga områden, osv.. så där har vi hängt hela dan :) Ikväll är det Pubcrawl med alla härliga människor. Är dock fortfarande jätte irriterad över min väska.. men tur att ja har alla underbara vänner som lånar ut saker till mig! :) Hänger mest med Yasmine och Maria, två störtsköna tjejer som är precis lika galna som oss. Vi håller även på att letar lägenheter för fullt ihop nu. Måste hitta nått innan helgen, då vi inte står ut på hostlet mer!

köpt sladd till kamera och mobil nu, så känner mig inte handikappad längre! :)

Imorgon står surfinglektioner på schemat. hoppas vädret är på vår sida!


utsikten från vårt fönster

On our way to Chinatown in the rainy weather

citymarket, christmas time



kaaaanske inte dom roligaste bilderna från Ammes Iphone, men efter idag kommer bättre bilder från min kamera! :)

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0