Surfing

OH JAG HAR HITTAT MITT KALL I LIVET!! suuurfa.

Igår var vi ett gäng som tog bussen ut till board harbor då surfing stod på schemat för denna dag. Hade världens härligaste instruktörer som verkligen var grymma på det de gjorde. Gick igenom hur bra som helst och allt handlar liksom bara om att ha grymt kul. Vi gick igenom lite instruktioner sen var det bara och slänga sig i havet och börja leta bra vågor. And guess what? Mitt första försök och jag stod på brädan!!
Riktigt jävla nöjd tjej, Och så flöt de på resten av timmarna.. Satan i gatan så grymt kul det var alltså, verkligen nått jag tänker fortsätta med här borta! Ska försöka boka in en 5 dagars kurs framöver.

Kan dock säga att träningsvärken idag är olidlig, känns i varenda muskel :D


Och japp, det är mig ni ser på bilderna .. haha












Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga tjejer!!

2011-11-26 @ 12:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0