.tusen fjärilar i magen.

HOLY CRAP vad trött jag är, går nästan inte beskriva. Efter R ringde o väckte mig inatt gick de inte somna om haha.. även om samtalet uppskattades till 1000, var jag död efter 3-4h sömn imorse. Kaffe och Cola zero har vart min bästa vän idag, t.om så bra vän att dom fått hela min kropp att skaka, haha.

Borde väl försöka sova nu, hatar att mitt huvud inte alls hänger med medans kroppen är helt uppe i varv.. förstår inte hur den resonerar.


pigga och glada imorse!! tur att dom får mig att skratta 24/7 så ja tränar magen nu under tiden jag inte har tid att gå till gymmet haha.

och ja ser bara ut som ett allmänt freak under dagarna då vi bara tömmer ur alla varor hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0