upp över öronen..

haft en av de bästa helgerna på riktigt länge måste jag säga.
Mys i fredagskväll hemma hos mig med R, bara mysmysmyyys <3
sen en helt vild galen utgång igår, som slutade med alldeles för mycket pengar fattigare och en mobil fattigare.
Men kul hade jag! haha.
Nu är det bara 6 days left. Gud har inte än fattat att jag ska åka ju..
typiskt att det händer för mycket bra saker här hemma i mitt liv just nu bara, meen jag är fort sjukt taggad på flytten såklart. Jag är sådär riktigt nöjd och glad med livet just nu. ALLT är faktiskt helt perfekt!

Ne, kanske skulle försöka sova då. Har sjukt mycket att stå i under den kommande veckan. Just ja, påminn mig att jag inte ska dricka på ett bra tag igen. Kom på idag varför jag inte druckit på 3 månader, så ovärt att vara bakis alltså!!


du och jag mot världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0