I still repeat the things you said to me in my head

hjälp vad länge ja sovit idag, helt sjukt.. inte alls likt mig :) MEN, starta dagen med en kaffe och ett glas citron vatten iallafalll, tycker dock det är piss äckligt med kaffe. MEN riktigt bra för förbränningen!
Har sån träningsvärk i benen idag att jag knappt kommer att kunna gå haha, men ska ut till stavsjö och gå runt skiren (vilket tar ungefär 2h) så då borde de väl släppa lite :)

Jätte skönt att det är fredag, dock ligger Amelia kvar och sover.. ja som vill äta mysfrukost med någon!! vill nog egentligen inte ens att hon ska vakna.. hennes morgon humör spyr ja på alltså, haha.
Kände mig också ovanligt fräsh när ja kollade mig i spegeln i morse när ja vakna, kom på att de var för Amme färgade ögonbrynen o fransarna på mig i natt, och efter lite solning och en klippning såg ja helt okej ut morgonvaken ;) haha NE, ska ta tag i livet nu, skaka rusk i frugan där inne! PUSS


mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0