I'm a fighter

Kanelbullensdag vare ja.. tror det är de enda folk uppdaterat om på facebook idag!! och hur gott är de inte då?? skulle lätt kunna fläska i mig minst 10 bullar, men har jag ätit nån då? NOPE.  cred till mig :) varför ha en ursäkt för o få äta bullar när man alltid annars kan göra de liksom ;) iställe tog jag en PW när ja vakna, och nu ska ja försöka slockna så ja kan göra desamma imorgon, röra på fläsket.. måste göra mig redo för aussie!! :)

såhär kan de se ut när man ska försöka ta ett graciöst kort innan man ska ge sig ut.. man lyckas inte alltid ;)



Kommentarer
Postat av: Moa

Snygging :D

2011-10-05 @ 08:50:56
URL: http://moaamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0