I'm down for whatever.

Gårkvällen var supermys med tjejerna, lite dricka på munken (för alla utom mig som körde) sen sleepover allihoppa hemma hos Hanna, låg vaken typ hela natten, min käft gick i ett.. haha! Den här dagen började iallafall bra, dans på morgonen, sola, klippning (hjälp är jätte jätte korthårig nu verkligen),  och så snart träning med tjejerna, sitter färdig ombytt o väntar bara på att Mois ska hämta upp mig. Hände dock lite tråkigheter nu på eftermiddan, ingen ide o ta upp de här. men sånt kan förstöra min dag verkligen..


kortkort.. vet inte varför de ser längre ut på ena sidan, eller varför det är en blond slinga där, haha..
för så är de inte!! Men kort är det, och det känns sjukt skönt o fått bort allt slitet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0