"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best."

Onsdag och solen skiner! Jag är glad..vaknade upp på rätt sida imorse, ännu en gång med Jossan bredvid mig, åhh blir så glad när ja ser hennes tryne varje morgon, även om vi ligger o hostar ikapp hela nätterna haha!

Skönt med en PW direkt när man vaknar, idag med Mammsen, sen har ja hunnit vara nere på stan med tjejerna en tripp :) Var inne hos söta Carro på style by tyra och fick med mig lite godsaker :) så sjukt fina smycken alltså!! Laddar till Australien med grejer :) nu är jag dock luspank.. så nu kan lönen få komma!
Hoppas på lite jobb idag med, vart dåligt på den fronten de senaste.. men i helgen drar vi igång igen!!
Baren here I come :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0