OH. SOMETIMES I GET A GOOD FEELIN

känns som jag äter minst 1000 piller om dan just nu. först magen, sen febern, sen huvudvärken.. och nu? välkomen halsfluss! antibiotika i 10 dagar då, hurra! Det förstör mitt tränings-schema såinåthelvete!! MEN, det innebär väl bara äta mindre, mycke mycke mindre!! :) skit start på denna vecka iallafall!!! Idag ska jag ändå unna mig lite sushi, satan vad gott folket!

Annars då, kikade biljetterna till Sydney idag, mellanlandning i london lät bra! 20:E november kl 15.00 från arlanda!! snacka om stört taggad nu. samtidigt som jag nog inte riktigt insett att jag verkligen åker. surfinglektioner är redan inbokade och startar redan första veckan vi landar! :) WOOP
ska berätta mer nån annan dag om vad jag verkligen ska göra där!!

surfers paradise :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte ganska vanligt med hajar där?

2011-10-03 @ 15:55:41
Postat av: Caroline

Tack!:) Den köpte jag på Monki i sommras. Just den finns tyvärr inte kvar, men dom har en liknande i svart eller vit vet jag, så in och kolla! :)

2011-10-04 @ 11:23:49
URL: http://nyheter24.se/modette/carolineskogh/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0