People said I’ve changed so much. Well, here’s the truth. I grew up. I stopped letting people push me around all the time. I learned that you can’t always be happy. I accepted reality.

ONSDAG MORGON!! uppe med tuppen, även om ja legat uppe hela natten och väntat på ett samtal som aldrig kom.. Tur att min personliga tränare Mamma fick ut mina aggrisationer på passet hon körde med mig nyss, svettade ut all ilska! haha, men nog med energi på det, jag är en glad människa så varför lägga energi på att grubbla. Dags för lite gröt till frukost, sen åka o handla med mamma. Fått cravings efter PINEAPPLE, så det ska jag åka o köpa mig en helt egen snart :) Sen sola med Jossan, ser nämligen ut som ett spöke just nu.. och ja överdriver inte, är vitare än mina vita lakan.

VILKET SOM!! Amelia kommer till stan ikväll, så ingen kan förstöra min dag idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0