We found love in a hopeless place

Tog en tripp till lkpg med Moa idag blev lite små shopping, luncha & bara strosa runt i det mysiga höstvädret..
sen vidare till Linghem för att vara barnvakt :) hann dock yra runt ett tag innan vi hittade dit. Vart vi än åkte stog de Y-ring, tyckte de var lustigt att vart man än åkte fanns de placet liksom.. Men kom ihåg när jag körde hem Rille en gång att han små skratta lite åt mig när ja fråga om han bodde i Y-ring, men fattade nog aldrig riktigt varför... Men Magnus förklarade nu när jag kom hem att det var som en (korrekta mig om ja har fel) typ stor rondell, eller runt linköping eller nått?? inte lite ja garvade efter de.. hur dum får man bli! haha. JA MEN DÅ KAN VÄL JA UPPFINNA EN Y-RING I NORRKÖPING MED VÄL? :) dumma lkpg-bor!

vilket som, en super bra dag!! Och imorgo blir de mys med farmor & faster, sen träffa resten av släkten på eftermiddan :)


fick bli en sallad idag, dock den äckligaste ja ätit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0