Cheers to the freaking weekend!

Helg, vilket som nästan alltid innebär jobb :) tur att min trivs på jobbet iallafall!
Försöker börja ett nytt liv nu, dags o bli fit for fight! Och jag är sjukt taggad, mamma får hjälpa till o peppa lite, ibland är det bra och ha ett träningsfreak till mamma, hon kan de där!
Precis ätit mig lite gröt till frukost, sist jag åt de var i NYC, och då åt ja de princip varje dag haha. mums!!
Ne ser att solen skiner ovanligt mycket idag, ska slå mig ner på terrasen en stund innan det blir o ta en PW, sen jobb ikväll igen!

LOVE


vill få tillbaka mitt långa hår nuuuuuuuuuuuuuuuuu

Kommentarer
Postat av: victoria wistrand.

Jätte fint hår! :)

2011-09-27 @ 21:30:51
URL: http://victoriawistrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0