I DONT WANT TO LEAVE THIS HEART ALONE I JUST WANT TO GO WHEREVER YOU GO, BUT I DONT DESERVE YOU. I DESERVE BETTER.

Måndag och jag har nog aldrig vart så sliten i hela mitt liv, helt rödsprängda ögon och ett par härligt blå ringar under. nån som vill komma o gosa? Ne tusan så trött jag är.. inatt ska jag sova igen alla timmar som jag inte sovit under de senaste dygnen. Min lillla bebis Noah har precis åkt hem, har verkligen vart super mys att ha han här. Nu ska jag ta den längsta duschen i världen sen ner till Hanna & se idol.

Nu när jag sitter här och kollar ut genom fönstret och det totalt ösregnar, kan jag knappt bärga mig tills flytten i November till Australien blir av :) GOSH så härligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0