I love everybody . Some I love to be around, some I love to avoid, and others I would love to punch in the face .

Helt sjukt vad tiden går fort alltså, och inte hinner jag skriva mycket här..  Försöker jobba så mycket som möjligt och umgås med så många som möjligt innan jag flyttar, är ju dock 2 månader kvar, så jag har tid på mig :) Pissigt dock att jag fick en fortkörningsbötere på 2400:- i fredags, dom kunde ju gått till nått bättre! Men ska väl vara glad att jag inte blev av med körkortet, var 5km i från haha.. ILLA!! men man lär sig en läxa.
På onsdag kommer Amelia hit iallafall, äääääntligen! Fixa allt inför flytten och planera lite mera, ser jag fram emot till 10000!!!

Var hos Jossan i Fredags, härligt o catcha up some time som vi missat under sommaren, hon styr ju nu med naglar för fullt, något hon verkligen brinner för. och det beundrar jag henne för också, för hon är sjukt duktig! Hon fixade till mina naglar och jag är HELnöjd!! :) så om ni ska gå nånstans så är det till henne!

Ne, nu ska jag åka o jobba ett kvällspass! TJING


så tjusiga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0