I thought you took my breath away, but then I realized it was your bullshit that suffocated me.

förra veckan var sjukt seg, sen jobbade jag heeela helgen, mördarpass!
Men hann iallafall med att ha Amelia på besök i Norrköping, laga världens mys brunch i fredags och myste på balkongen i solen i flera timmar, sen firade vi Moa att hon fyllt 20, vart sjuukt lyckat :)
dock höll jag mig nykter..haft en vit månad nästa onsdag, sjukt bra! Och en till får de nog bli efter de!
Ne, ska göra mig en macka nu sen krypa ner o mysa i sängen. PUSS





Kommentarer
Postat av: Alexandra

så duktig du är som står ut med din vita månad!! :D trodde jag inte faktiskt.. puss <3

2011-09-22 @ 15:59:38
URL: http://alexandraerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0