I'd rather hear the ugly truth than a beautiful lie .

Vaknde nyss efter ja lyckats sova 4h inatt iaf.. Du fuckar mitt huvud just nu asså, åhhhhhhhhhhhhhhhh

och så är det om mina vanliga morgonrutiner, alltid hungrig när ja vaknar o så fort jag ska äta nått börjar jag må illa och det är bara att kasta skiten. lika bra det.. ska försöka o inte äta så mycket längre ändå. dags o komma i form nån gång kanske! Fredag idag, och jag borde väl vara lika glad som alla andra över att det är helg, men nja.. jobbar hela helgen världens mödrarpass också böjar 9.00 imorgon till 01.00 på natten :) men cash it is.

Gab's som ja inte träffat sen NYC kommer och hälsar på mig nu i slutet av September med, can't waaait!! Den tjejen e helt underbar o ska bli så sjukt kul o ses igen!! :)

some pic's from wednesday.. even tho I don't remember anything, gosh..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0