If you ignore me, I'll ignore you . If you don't start the conversation, we won't talk . If you don't put in the effort, why should I ?

Precis kommit hem från en jätte trevlig kväll hos moa med alla girlsen :) super mys! Dock lite mycket för alkohl för vissa kanske ;) .. en annan håller sig ju nykter, går in på 3e veckan nu.. woop! Så har precis släppt av alla som ska ge sig ut på en galen natt, själv ska jag bara tvätta bort sminket sen lägga mig. Förbereda mig inför en helg med massa jobb, sisådär typ 24/7.. men bara köra!
Bjuder på lite bilder från ikväll nån annan dag. Ciao!


Kommentarer
Postat av: malin djupström.

sv: Jo klart jag kan :D aa det är gelé från LCN :)

2011-09-20 @ 23:52:27
URL: http://malindjupström.webblogg.se/
Postat av: malin djupström.

250 kr + resekostnad beroende på vart man bor :)

2011-09-21 @ 00:13:59
URL: http://malindjupström.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0