jag vill inte tänka framåt, men är livrädd och fastna här

Mycket mycket som snurrar runt i mitt lilla huvud just nu, och jag får inte direkt alla pusselbitar på plats heller.. Förstår bara inte hur vissa människor tänker, jag vet att jag begått ett misstag, men just nu begår du också ett.  Det är sorligt, men sant. Och att vissa bara hör av sig sådär utan förvarning gör mig livrädd. Vet inte vad jag ska säga, eller hur jag ska agera. Jag vill ha allt och inget.

jag ska iallafall ta tag i vissa saker nu, det är på tiden.. och tiden går alldeles för fort för mig. Bosätter mig i krokek i några dagar från o med imorgon. tror det kan vara bra, bara jobba och sen få lite egentid. Hoppas pappa kommer hem en sväng i helgen med, saknar dig.. händer inte att vi ses speciellt ofta.


Never forget the real me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0