SHUT UP! I wear heels bigger than your dick.

Hejhej hemskt mycket hej!! Då var det onsdag då, blev precis inringd o jobba idag, perfekt!!
Dagen började bra iallafall, vaknade upp hos älskling Moa och tog en lite pw när vi vakna, sen laga ja lite lunch och nu sitter jag här, precis fixat mig o snart redo o åka. Just ja, drar till sthlm imorgon med Magnus, ska bli sjuukt skönt! En natt princip ensam på hotellet med god mat och bara mysa. Magnus ska jobba natt så jag blir själv :) men ska passa på att träna lite på hotellet, simma och pyssla om mig själv, sen se fram emot hotellfrukosten :D tur att magnus står högt på listan vad gäller bo på hotell!! Blir lite lyx på köpet liksom ;) woho

me right now.


Just ja, länge min brasilien blowout höll va?? Rekomenderar ingen att göra de!! Mitt hår blev bara sjukt slitet, och titt??? Det är typ mer lockigt än innan.. suck. så plattången är återigen min bästa vän.

Kommentarer
Postat av: victoria wistrand.

Tack så mycket! Blev faktiskt riktigt nöjd. Ja, mitt växer också i snigelfart så jag hoppas på att det ska växa en bit medan jag har det här i. Vill ju ha långt hår till studenten haha!

2011-09-28 @ 15:10:25
URL: http://victoriawistrand.blogg.se/
Postat av: Malin

Varför platta? Du är SÅ snygg med håret sådär!

2011-09-28 @ 23:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0