alltid är det något....

Blir alltid lika förvånad när jag går in här.. ni håller ju i er? haha
 
men det är som sagt en seg period i mitt liv just nu, fokuserar mest bara på att jobba.. Bokat in lite resor med så jag har något att se fram emot! Spanien är bokat, Ska åka till Budapest med Seb, Arvid & Malin i sep.. sen London! En stor resa håller också på att planeras i februari!
 
Annars har jag fått så sjukt mycke dålig besked på senaste tiden.. inte alls kul att allt händer på en och samma gång! Ska till läkaren på måndag igen och förhoppningsvis bli av med allt som kan vara en hemsk grej sen 'är det så mycket mer grejer men alldeles för privat för att ta upp här.. everything comes to an end..
 
saknar ihjäl mig efter min kille också, han har snart vart i från mig en hel vecka!! Längtar ihjäl mig till Söndag då jag får träffa honom. Underbara människa!!
 
Annars har jag gått o blivit sjuk för första gången i år+jordens mensvärk på de! Första gången på ett år jag måste sjukanmäla mig och det känns förjävligt, får pissångest! Men måste bli frisk NU..
 
Aa långt tråkigt inlägg, lovar att när saker och ting börjar klarna upp igen kanske jag får lite glöd i fingrarna och börjar skriva här igen :) Pååterseende då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0