I know everything happens for a reason.. But sometimes I wish I knew what that reason was

2 dagars ledighet slutade visst med 5, tackar vi denna underbara förkylning för! Men jag har iallafall haft tid o ta igen mig.. Igår fick jag äntligen träffa min skrutt igen, dock var båda så enormt sjuka så vi mest legat o svettats ikapp hela natten haha, men var helt underbar o få pussa sönder honom iallafall. världens finaste människa.
 

Annars känns de bara som att den här hösten inte kan bli mycke värre nu.. För mycke som händer på en o samma gång plus att jag är en liten förvirrad själv som inte vet någonting om något just nu.. usch! Bara ber att mitt läkarbesök idag inte ger några mer negativa svar.
Ne, sova nu sen ska jag ta tag i massa imorgon, dags att börja klura ut framtiden.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0