I still remember the feeling I felt when I first started talking to you.

Äntligen Torsdag! Som jag väntat på den här dan.. Uppe med tuppen, ungefär kl 7 för att vara exakt. Kört Hannsi till skolan, vart ute o sprungit, hunnit bubbla och fixa.. Nu ska jag städa bilen, laga lite lunch sen bege mig till jobbet. Ska till Linköping ikväll efter jobbet och ha lite kvalitetstid med min R.  Imorgon är första gången på hela sommaren vi är lediga ihop, fredagsmys gånger 1000 blir de då :) har massa inplanerat vi ska styra med :)
 
Ge mig kväll nu nu nu nu nu!!! :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

ge mig mer uppdateringar nu nu nu! =)

2012-09-06 @ 17:48:42
URL: http://xandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0