whatever they do, what ever they say.. Leave it tonight and go your own way!

Måndag morgon och alarmet ringde kl 07.45! PANG! 
dags för skola.. så man kan börja klura ut framtiden mer.. känns som jag har en plan nu iaf! 
MEN, matte i min röv alltså! allt är så ologiskt och fattar inte varför man behöver kunna sånt skit.. MEN bara köra järnet för jag måste ha både B & C för att söka vidare nästa år.
 
Annars då, plugg, börjar läsa engelska C på distans om några veckor med, och lite jobb och mycket mys med min kille. Man ska väl inte klaga! :) 
 

Kommentarer
Postat av: thessan

Du e så fin :-)

Svar: du med vännen! :)
ntornborg.blogg.se

2012-09-06 @ 22:50:12
URL: http://thessans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0