All we have is now.

Känns som början av December bara flugit förbi... Spenderat mest tid i Kolmårds-skogarna och mitt lilla hus där ute- Haft kaos med snö, proppar som gått och strul. Men spenderat mest tid på jobbet ändå. Som stänger för det här året på söndag. Då blir det semester kan man väl säga! Känns som jag försöker hinna med så mycket saker på mina få lediga dagar, börjar inse att sånt kan jag ju faktiskt göra nu när jag är ledig 2-3 veckor istället! Väljer att åka hem till Linköping idag även då jag börjar stört tidigt imorgon bitti och det tar mig 14 mil att åka ut dit. Men jag vill verkligen hem igen och pyssla lite, och hinna mysa lite med min kille ikväll innan jag åker tillbaka ut hit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0